با حضور مدیران شهرداری بندرعباس، اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس، مردم و بازاریان شهر، گذرگاه شهید عراقی زاده به بهره برداری رسید.

به گزارش دلفین، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در آئین بهره برداری از گذرگاه شهید عراقی زاده اظهار داشت: با هدف بهسازی و بازسازی مسیر پیاده راه جهت بالا بردن زیبایی بصری شهر و راحتی شهروندان در خیابان شهید عراقی زاده (بازار اوزیها) توسط معاونت امور زیربنایی طراحی و نظارت و اجرا شد.

نوبانی، افزود: مساحت این پروژه ۷۰۰۰ متر سنگ فرش و اعتبار ۲۴ میلیارد تومان طی سه ماه اجرا شد.

شهردار بندرعباس عنوان کرد: امروز شهرداری بندرعباس با افتتاح هفته ای یک پروژه یا آغاز عملیات اجرایی باعث امیدآفرینی برای مردم شهر بندرعباس شده است.

وی عنوان کرد: امید است بازاریان و شهروندان در حفظ زیبایی این گذرگاه کوشا باشند.

به گفته وی، با افتتاح این گذرگاه مردم می توانند بدون دغدغه و با آرامش خاطر و بدون خطر تصادف و ترافیک و با ایمنی در این قسمت شهر از خرید لذت ببرند.

شهردار بندرعباس در ادامه ابراز داشت: با توجه به تمرکز بازارها و پاساژها در این منطقه ساخت این گذرگاه لازم بود.

وی اذعان داشت: در حوزه زیباسازی و زیرساختی اتفاقات بزرگی در شهر بندرعباس رقم خورده است.

نوبانی، خاطرنشان کرد: برای تسهیل خرید شهروندان و آرامش خاطر بازاریان از ورود خودرو و موتورسیکلت جلوگیری شده است اما برای پارک موتورسیکلت های بازاریان پارکینگی در نظر گرفته ایم و برای خودروها نیز با پارکینگ های مجاور رایزنی کرده ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با بیان اینکه ۲ گذرگاه دیگر نیز در درست بررسی است، تصریح کرد: به زودی بازآفرینی در محله اسلام آباد که یکی ازمحله های قدیمی و بافت های قدیمی شهر بندرعباس انجام می شود.

شهردار بندرعباس در پایان افزود: بلوار شهید رجایی به زودی به آزاد راه شهید رجایی متصل و با افتتاح این بلوار بارترافیکی زیادی از شهر بندرعباس حذف می‌شود.