بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در نظرسنجی ملی سازمان تأمین اجتماعی کشور، رضایت مندی 85 درصدی مراجعین را کسب کرد.

به گزارش دلفین، سرور کریمی پور، سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس اعلام کرد خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی نقش حیاتی در ارتقای سلامت جامعه دارد.
رضایتمندی مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی ملکی سازمان، یکی از شاخص‌های کلیدی در ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده است به همین منظور، سازمان تأمین اجتماعی نظرسنجی‌های هدفمند و متوالی را از خدمات درمانی به بیماران بستری در مراکز ملکی خود انجام می‌دهد تا بهبود مستمر کیفیت خدمات به بیمه شدگان را تضمین کند.

کریمی پور با اشاره به اجرای نظرسنجی‌های الکترونیک در طول سال ۱۴۰۲ که توسط سازمان تامین اجتماعی انجام شده، اظهار داشت: در این نظرسنجی‌ها، ۵۱۳۴ نفر از سراسر کشور مشارکت کرده‌اند و نتایج نشان می‌دهد که بیمارستان خلیج فارس بندرعباس با کسب ۸۵ درصد رضایتمندی، به عنوان یکی از بهترین بیمارستان‌های سازمان تأمین اجتماعی شناخته شده است.

وی افزود: ۱۲ شاخص مختلف در این نظرسنجی مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و بیمارستان خلیج فارس در بسیاری از این شاخص‌ها عملکرد برجسته‌ای داشته که ما به نتایج این نظرسنجی‌ها افتخار می‌کنیم و همچنان مصمم به بهبود مستمر خدمات خود به مردم شریف هرمزگان هستیم.

وی ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها، رضایت مراجعین از نحوه برخورد پرستاران با بیماران در زمان بستری است که در این زمینه بیمارستان خلیج فارس موفق به کسب رضایت ۹۰ درصدی شده است. این نشان‌دهنده تعهد بالای کادر پرستاری ما به ارائه خدمات انسانی و حرفه‌ای است.وی همچنین به نتایج دیگر شاخص‌ها اشاره کرد و گفت: در شاخص کیفیت غذای بیمارستان، رضایت ۸۳ درصدی حاصل شده است که بیانگر تلاش همکاران ما در ارائه تغذیه مناسب و باکیفیت به بیماران است اما تلاش مجموعه بر این است که رضایتمندی در این شاخص افزایش یابد همچنین، در شاخص رضایت از مناسب بودن توصیه‌های پزشکی در خصوص مراقبت‌های بعد از ترخیص، رضایت ۸۹ درصدی، و در شاخص پیشنهاد بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به دیگران، رضایت ۸۷ درصدی به دست آمده است.

کریمی پور در پایان تأکید کرد: بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متعهد به ارائه خدمات درمانی با کیفیت و توجه به نیازها و انتظارات بیماران است. ما همواره در تلاشیم تا با بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات بیماران و اجرای برنامه‌های بهبود کیفیت، رضایتمندی حداکثری مراجعه‌کنندگان را فراهم کنیم و در مسیر ارتقای سلامت جامعه گام‌های مؤثرتری برداریم.

شایان ذکر است که زایشگاه بیمارستان خلیج فارس بندرعباس با رضایتمندی ۹۳ درصدی، بالاترین سطح رضایتمندی را در میان شاخص‌ها کسب کرده است.سرپرست بیمارستان خلیج فارس گفت: رضایتمندی ۹۳ درصدی از زایشگاه بیمارستان بالاترین سطح رضایتمندی را در میان شاخص ها کسب کرده است، زایشگاه این بیمارستان بعنوان زایشگاه دوستدار مادر و کودک در استان شناخته شده است که در سال ۱۴۰۲ بیش از سه هزار و ششصد زایمان در آن انجام شده است.