مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بیان داشت: سعی مان این است اخبار دست اول را با چاشنی سرعت و دقت منتشر کنیم.

به گزارش دلفین، اداره کل فرودگاه‌های استان هرمزگان با حضور مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و صاحب نظران حوزه ارتباطات استان هرمزگان در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار کرد.

رضا کارگر مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این نشست اظهار داشت: امروزه رسانه ها در جهت دهی افکار عمومی جامعه نقش مهم و غیرقابل انکاری دارند.

به گفته وی، سعی مان این است اخبار دست اول را با چاشنی سرعت و دقت منتشر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال رسانه های رسمی استان هرمزگان به شیوه سنتی اداره می شود، ابراز داشت: سنتی بودن رسانه ها و حضور در شبکه های اجتماعی به عنوان یک دغدغه مهم محسوب می شود، بنابراین تمام صفحه های توئیتر و اینستاگرام را در رابطه با فعالیت های صنعت فرودگاه های کشور فعال کرده و مخاطبان میلیونی را جذب کردیم و همچنین سیاستگذاری ها را به سمت جذابیت های فرودگاهی سوق دادیم و در همین راستا، برای نخستین بار برای روابط عمومی فرودگاهها بودجه ای را تزریق کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه یکی از روشهای کاهش ایستایی مسافران و ترافیک، انتقال سریع آنها به سالن ترمینال فرودگاه است، اظهار داشت: پل های انتقال مسافر به منظور سهولت در جابه جایی مسافر و توسعه فرودگاه‌های کشور حائز اهمیت است.

کارگر از برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت عمومی در فرودگاه های ایران در تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: در این رویداد مهم، هر یک از فرودگاه های کشور دارای ظرفیت های سرمایه گذاری هستند که در قالب اطلس جامع سرمایه گذاری فرودگاه های کشور گردآوری شده و بناست در چنین رویدادی به سرمایه گذاران و بنگاه های اقتصادی ارائه شود.

وی، برگزاری دوره های تخصصی صنعت هوانوردی برای رسانه های استان هرمزگان را امری تلقی کرد.

کارگر به مسئله «ایرتاکسی» در فرودگاه بین المللی بندرعباس اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه هوانوردی عمومی از پیشنهاد همه سرمایه‌گذاران خصوصی در این بخش استقبال می کنیم.

  • نویسنده : فاطمه درویش‌پور