مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن تاکید بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، گفت: همه اعضای هیأت مدیره شرکت، دغدغه کمک به درمان استان هرمزگان را دارند.

به گزارش دلفین، «محمدعلی دادور» در نخستين مجمع سلامت استان هرمزگان گفت: رسالت اصلی ما تولید بنزین و کمک به خودکفایی در این زمینه است و به‌زودی با نصب آخرین تجهیز واحد تصفيه ي هيدروژني نفتاي ترين سوم پالايشگاه ستاره خليج فارس شاهد تولید روزانه ۳۰ میلیون لیتر بنزین در این پالایشگاه خواهیم بود.

وی بر ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع تاکید کرد و افزود: همه اعضای هیأت مدیره دغدغه کمک به درمان استان هرمزگان را دارند و خرسندیم این افتخار نصیب ما شد تا بتوانیم در محوطه بیمارستان شهید محمدی اقدامی برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی هرمزگان انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به آغاز عملیات احداث بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی، ادامه داد: مطالعات زمین شناسی فاز صفر بیمارستان انجام و مشاوران طرح نیز انتخاب شده‌اند.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم با تلاش، رسالت خود را عملی کنیم و این اقدام بتواند دغدغه درمانی مردم بندرعباس و هرمزگان را کاهش دهد.

دادور بیان داشت: احداث این بیمارستان نیاز مردم هرمزگان برای مراجعه به دیگر استان ها را کاهش می‌دهد و این مساله رضایت ما را در پی خواهد داشت.

  • نویسنده : کد 101