فرمانده انتظامي استان از کشف 47 میلیارد و 549 میلیون و 700هزار ریال انواع کالاي قاچاق خبر داد.

به گزارش دلفین، سردار «عزيز اله ملکي» گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهي با همکاري ماموران انتظامي استان، با تلاش شبانه روزي و اجراي طرح هاي پاک‌سازي نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند‌، ۱۲۶ دستگاه خودرو سبک و سنگين و دو فروند شناور حامل‌کالاي قاچاق را شناسايي و توقيف کنند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه‌جانبه ماموران مجموعا دو میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۰۰ نخ انواع سیگار، هزار و ۶۲۰متر انواع پارچه‌، دو دستگاه لوازم صوتی‌و‌تصویری، ۶۸۵ دستگاه لوازم‌خانگی، ۳۲ عدد‌ قطعات‌ خودرویی، ۱۶۷ هزار و۱۷۰ لیتر سوخت، هزار و ۱۰۰ عدد لوازم آرایشی، دو هزار و ۴۳۳ ثوب‌ البسه و ۵۶۳ راس‌ دام قاچاق کشف شد.

اين مقام انتظامي استان، ارزش ريالي کالاهاي کشف شده را بنا به نظر کارشناسان ۴۷ ميليارد و ۵۴۹ ميليون و۷۰۰ هزار ریال عنوان و تصریح کرد: در اين رابطه ۱۶۷ متهم نیز دست‌گير که‌ برای انجام مراحل قانوني به مراجع قضائی استان معرفي شدند.

سردارملکی با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۲۶ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ پرونده بالای۱۰۰ میلیون تومان و ۱۱۷ فقره زیر ۱۰۰ میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی تاکیدکرد: مردم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد‌ سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی  با مرکز‌ فوريت‌هاي پليسی ۱۱۰ نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند.

  • نویسنده : 1007