مدیر کل بنادر و در یانوردی هرمزگان گفت: 178 بانوی دریانورد دارای گواهینامه ی دریا نوردی در سطح کشور داریم که از این تعداد حدود 80 نفر در هرمزگان فعالیت دارند.

به گزارش دلفین، «اله مراد عفیفی پور» مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک و نیم میلیون دریانورد رسمی در کشور وجود دارد که ۱۳۳ نفر دارای گواهینامه دریایی هستند که از این تعداد ۳۰  درصد در استان هرمزگان فعالیت دارند.

عفیفی پور افزود:  مراکز و دفاتر دریایی در سراسر بنادر دریانوردی در شرق و غرب هرمزگان تاسیس شده است تا دریانوردان بدون مراجعه به مرکز دریانوردی در هرمزگان برای تمدید یا صدور گواهینامه اقدام کنند.

وی افزود: پروژه فاز سه بندر شهید رجایی با مساحت هزار و ۴۰۰ متر اسکله است که ۸۰۰ متر از آن تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود و به بهره برداری می رسد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی افزود: ۱۷۸ بانوی دریانورد دارای گواهینامه ی دریا نوردی در سطح کشور داریم که از این تعداد حدود ۸۰ نفر در هرمزگان فعالیت دارند.

وی گفت: بندر جاسک بندر موثری در حوزه معیشت مردم است و با انجام اقدامات موثر در راستای توسعه ی بندر جاسک این بندر توانایی صادرات به کشور های حاشیه جنوبی خلیج فارسرا خواهد داشت.

 

  • نویسنده : 1007