مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان از افتتاح بخش ام آر آی بیمارستان خلیج فارس بندرعباس در هفته تامین اجتماعی خبر داد.

به گزارش دلفین، «مریم امیری» مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان، گفت: بیمارستان خلیج فارس، پلی کلینیک ولیعصر و درمانگاه بعثت در بندرعباس به صورت رایگان به دارندگان بیمه تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

امیری افزود: در سال گذشته ۱۱۷ هزار مراجعه به اورژانس بیمارستان خلیج فارس داشتیم و خوشبختانه در بخش خدمات رسانی اورژانس در رتبه دوم کشوری قرار گرفتیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی افزود: به مناسبت هفته‌ی تامین اجتماعی، بخش ام آر آی بیمارستان خلیج فارس در بندرعباس راه اندازی می‌شود.

وی در خصوص طرح درگاه خدمات غیر حضوری گفت: با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی این سامانه تمامی سرویس‌های موجود و همچنین خدمات غیر حضوری جدید سازمان را در یک درگاه یکپارچه و در جای خود قرار داده  و این طرح از ۲۹ فروردین ماه سال جاری در استان به صورت پایلوت در حال اجرا است.

امیری اضافه کرد: تجهیزات ۲۶۵ تختی بیمارستان خلیج فارس را به ۲۸۵ تخت می رسانیم و در بخش های ویژه آرامش بیمار و نحوه ی خدمات رسانی از جمله عوامل مهمی است که به آن توجه بسیاری داشتیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی در خصوص اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مطالبات دانشگاهی علوم پزشکی  و مراکز دولتی را تا پایان شهریورماه سال ۹۷ پرداخت کرده است.

 

  • نویسنده : 1007