مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با توجه به ظرفیت‌هایی که هرمزگان در زمینه ورزشی دارد، پیگیر میزبانی‌های بین المللی در سطح استان هستیم و در 6 ماه دوم سال این اتفاق رخ خواهد داد.

به گزارش دلفین، «محمودرضا امیاری» مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: پنج سالن ورزشی، ۲۰ چمن مصنوعی نصب شده و ۳۰ پروژه برای افتتاح در هفته دولت داریم که با حضور مقامات کشوری به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان با اشاره به تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی بندعباس، افزود: برای ایجاد فرصت‌هایی برای جوانان قراردادی با جهاد دانشگاهی منعقد کردیم که به جد پیگیر آن هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌هایی که هرمزگان در زمینه ورزشی دارد، پیگیر میزبانی‌های بین المللی در سطح استان هستیم و در ۶ ماه دوم سال این اتفاق رخ خواهد داد.

امیاری گفت: ۱۵۰ خانه روستایی در سطح استان هرمزگان در حال فعالیت هستند و ۸۰ خانه ی روستایی دیگر تا هفته‌ی آینده آماده می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: فاز اول سالن ۱۰ هزار نفری میناب تا اواخر سال جاری راه اندازی و افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی و پیشرفت ورزش جوانان درهرمزگان،‌ گفت: المپیاد استعدادهای برتر از ۳۰ مرداد ماه آغاز و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد که از رده‌های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال و برای اولین بار در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: سالن فجربندرعباس را تعمیر کردیم و اکنون آماده بهره‌برداری است و اولین مسابقه لیگ برتر تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آن برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که در مجموعه‌ی خلیج فارس موارد و مشکلاتی وجود دارد که قابل حل است، تاکید کرد: پروژه‌ی ورزشگاه خلیج فارس، پروژه‌ای ملی است و همه باید برای حفظ و رفع مشکلات این ورزشگاه دست به دست هم دهند و با بیان این که یک دست صدا ندارد از مسئولین خواست در رفع موانع و کاستی‌های ورزشگاه تلاش کنند.

امیاری ضمن تشکر از رضا مدرس معاون عمرانی استاندار هرمزگان به جهت توجه و پیگیری نسبت به ایمن‌سازی ورزشگاه خلیج فارس احساس خرسندی کرد، و گفت: ۲۲ میلیارد برای ساخت و تجهیز این ورزشگاه تامین اعتبار شده است و می‌خواهیم مسئولان برای رفع موانع و مشکلات ورزشگاه خلیج فارس کمک کنند تا ورزشگاه از این فضا خارج شود.

وی گفت: بحث زمین چمن برای جوانان با استعداد بشاگرد حل خواهد شد و قول می دهیم به زودی با کمک اعتباری که استاندار در این خصوص متقبل شدند در الویت قرار دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان افزود: قایقرانی از رشته های پر طرفدار و مهم هرمزگان است و ما در نظر داریم تفاهم نامه‌ای با فدراسیون قایقرانی کشوربرای رفع مشکلات هیئت قایقرانی داشته باشیم و در جهت پیشرفت و توسعه‌ی ورزش جوانان هرمزگانی گام بر‌می داریم.

  • نویسنده : 1007