مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از امضا تفاهم‌نامه به ارزش سه هزار و ششصد و یازده میلیارد ریال بین وزیر ارشاد و استاندار هرمزگان در این سفر خبر داد.

به گزارش دلفین، «رضا کمالی زرکانی» در نشست با اصحاب رسانه از برنامه‌های سفر «سید عباس صالحی»  وزیر ارشاد به استان هرمزگان گفت و  تشریح کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز شنبه پنجم مرداد ماه با استقبال مسئولان استانی وارد بندرعباس می‌شود.

 کمالی گفت: حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس اولین برنام‌ی سفر وزریر ارشاد به هرمزگان است و سپس به دیدار  امام جمعه بندرعباس خواهد رفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان از دیگر برنامه های این سفر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت: وزیر ارشاد در این سفر تفاهم نامه همکاری های فرهنگی هنری به ارزش سه هزار و ششصد و یازده میلیارد ریال با استاندار هرمزگان امضا خواهد کرد.

وی افزود: افتتاح مجتمع فرهنگی هنری رودان، نشست با مسئولان این شهرستان، دیدار با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان های رودان، میناب، سیریک، بشاگرو و جاسک و تجلیل از هنرمند خوشنویس رودانی ازجمله برنامه های این سفر است.

این مقام مسئول عنوان کرد: حضور وزیر در منزل استاد « احمد سایبانی » از مفاخر ادبی هرمزگان در بندرعباس و دیدار با وی، نخستین برنامه عصر روز دوم سفردکتر صالحی است.

کمالی شرکت در نشست ادارات زیرمجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه، امور کتابخانه‌ها و خبرگزاری جمهوری اسلامی، نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان و برگزاری نشست خبری از دیگر برنامه های این سفر است.

  • نویسنده : 1007