مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: استاندار هرمزگان به تمام شهرداران استان دستور داده است، که یک پلاتو و نگار‌خانه در شهر‌های خود بسازند.

به گزارش دلفین، «رضا کمالی زرکانی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، در دیدار هنرمندان شرق استان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به انتقادات نماینده هنرمندان میناب گفت: کار احداث مجتمع فرهنگی هنری شهرستان میناب به زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما از انتقادات ناراحت نمی‌شویم و آن را با گوش جان می‌پذیریم.

زرکانی ابراز داشت: زمانی که شهرهای دیگر هیچ امکاناتی نداشتند، میناب ظرفیت‌های بسیاری داشته است و شاید همین مسئله یکی از علل برخی بی‌توجهی‌ها به این منطقه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: میناب اولین شهرستانی است که پردیس سینمایی دارد و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک هزینه‌ به این پردیس اختصاص یافته است.

وی عنوان داشت: در برنامه داریم که بعد از راه‌اندازی پردیس سینمایی میناب جشنواره فیلم فجر استانی را در آنجا برگزار کنیم.

کمالی خاطرنشان کرد: چند سال پیش به پروژه  مجتمع فرهنگی هنری، میناب خاتمه داده شده است و  الان پیمانکاری ندارد ولی با این وجود، برای تکمیل آن اعتبار تخصیص یافته است.

وی اظهار داشت: استاندار هرمزگان دیروز به تمام شهرداران استان دستور داده است، که یک پلاتو و یک نگار‌خانه در شهر‌های خود بسازند، که می‌تواند وضعیت متراژ زیرساخت‌های فرهنگی هرمزگان را متحول کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: پیگیری تکمیل تالار مرکزی فرهنگ و هنر هرمزگان در دستور کار قرار دارد و به زودی به نتیجه می‌رسد.

  • نویسنده : 1008