رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان از برگزاری کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی، در تاریخ 17 و 18 مرداد ماه، در بندرعباس خبر داد.

به گزارش دلفین، «وحید عامری سیاهویی» رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان، با توجه به فرا‌رسیدن زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ و به منظور زمینه‌سازی برای هدایت استعدادهای تحصیلی دانش‌آموزی، از برگزاری کارگاه مشاوره و آشنایی با رشته‌های دانشگاهی، در بندرعباس خبر داد.

وی افزود: این کارگاه برای اولین بار در بندرعباس و با حضور جمعی از دانشجویان نخبه استان بر‌گزار می‌شود.

رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان در ادامه نشست خود با اصحاب رسانه، از اهمیت فوق العاده انتخاب رشته تحصیلی درست، سخن گفت و اذعان داشت: در این کارگاه سعی بر آن شده تا با حضور دانشجویان موفق استان و جمعی از روانشناسان کار‌آزموده، گامی موثر در راستای انتخاب درست رشته تحصیلی داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ برداریم.

عامری سیاهویی با ذکر این نکته که این کارگاه برای اولین بار است که توسط این سازمان در بندرعباس برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه مشاوره و آشنایی با رشته های تحصیلی، در قالب ارائه تجربیات و نکات انتخاب رشته توسط تعدادی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های برتر کشور است که در تاریخ ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه ۹۸ در سالن بنیاد نخبگان استان هرمزگان، برگزار خواهد شد.

 

 

 

  • نویسنده : 1008