مالباختگان مجتمع تجاری نور پس از ترک آیت الله نعیم آبادی، برای رسیدن به حق و حقوق از دست رفته خود، به دیدار حجت الاسلام‌و‌المسلمین عبادی زاده رفتند.

به گزارش دلفین، در آخرین روزهای حضور آیت الله نعیم آبادی امام جمعه پیشین بندرعباس گروهی از افراد تحت عنوان «مالباختگان مجتمع تجاری نور» پیش از آغاز شورای اداری هرمزگان دست به اعتراض زدند و مدعی شدند حقوق‌ قانونی‌شان در زمان حضور آیت الله نعیم آبادی در بندرعباس پایمال شده است. این گروه با تجمع  در مقابل تالار شهید آوینی بندرعباس خواستار رسیدگی به حقوق شان شدند ومعتقد بودند آیت الله نعیم آبادی باید پیش از ترک بندرعباس تکلیف آنان را مشخص کند.

اگر چه پس از این اتفاق شاهد گشایشی در خواسته‌ی این افراد نبودیم اما روز دوشنبه هفته‌ی جاری جمعی از این مال باختگان با حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند. آنان که برای رسیدن به حق خود در اتاق هر مسئولی را زدند، این بار برای حل مشکلاتشان از نماینده ولی فقیه کمک خواستند .

این مال باختگان در حالی به دیدار حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده رفتند که بیش از دوازده سال از سرمایه‌گذاریشان در این مجتمع تجاری می‌گذرد اما به دلایلی نه تنها این مجتمع احداث نشده بلکه مدتی است که کلا روند احداث آن راکد مانده است .

طی دیدار این سرمایه‌گذاران مال باخته با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده قول داد تا جایی که توان داشته باشد از مال و سرمایه این افراد صیانت کند.

امیدواریم بعد از گذشت دوازده سال، سرمایه‌گذاران پروژه مجتمع تجاری نور به حق و حقوق از دست رفته خود برسند و خاطیان این پروژه نیز به دست قانون مجازات شوند.

  • نویسنده : 1007