مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان از عطای تسهيلات قرض‌الحسنه به كسب و كارهای نوپا، فن‌آور و استارتاپ در استان خبر داد.

به گزارش دلفین، «هادی ابرهیمی» مديركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی هرمزگان از عطای تسهيلات قرض‌الحسنه به كسب و كارهای نوپا، فن‌آور و استارتاپ در استان خبر داد.

مديركل تعاون، كار ورفاه اجتماعي هرمزگان گفت: به منظور توسعه كسب و كار پايدار و توانمند‌سازی اقتصادی و اجتماعي مبتني بر مزيت‌های نسبي در استان، تسهيلات قرض‌الحسنه به طرح‌های مرتبط با كسب و كارهاي نوپا، استارتاپ‌ها، اپليكيشن‌های حوزه توسعه بازار برای محصولات توليدكنندگان به ويژه خانگي، روستايي و عشايری، پرداخت می‌شود.
وی با اشاره به این‌که مشاغل نوپا با سرمایه‌های نسبتا کم، اشتغال زیادی را به ویژه برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها ایجاد می‌كند، افزود: دولت از اين طرح‌ها حمايت مي‌كند.
ابراهیمی اضافه كرد: شركت‌های دانش بنيان و استارتاپ‌ها، طرح‌های توسعه‌ای و پشتيبان در اولويت پرداخت تسهيلات كم بهره قرار دارند.
وی نرخ كارمزد تسهيلات قرض‌الحسنه براي تسهيلات تا مبلغ پنج ميليارد ريال را چهار درصد و برای تسهيلات بالاتر را نيز ۱۰ درصد ذكر كرد.

  • نویسنده : 1008