رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر، از اعزام تیم پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس به منطقه کهورستان این شهرستان خبر داد.

 به گزارش دلفین، «معصومه شکری‌زاده» رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر از اعزام تیم پزشکی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس به منطقه کهورستان این شهرستان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع‌مقدس و در راستای اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی در مناطق محروم شهرستان، با همكاري ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان و شبكه بهداشت و درمان بندرخمير، تيم پزشكي تخصصی، پزشك عمومي، كارشناس روان، كارشناس تغذيه، بهداشت محيط و مبارزه با بيماري‌ها، به منطقه کهورستان اعزام و خدماتی در قالب ویزیت، برنامه غربالگری و تجویز دارو به صورت رایگان به بیماران ارائه شد.

شکری‌زاده با اشاره به این‌که خود نیز همراه با این تیم پزشکی به معاینه و ویزیت بیماران پرداخته، افزود: در این طرح، به تعداد ۲۱۰ نفراز اهالی منطقه ویزیت و داروی مورد نیاز به صورت رایگان ارائه و در همین راستا کلاس‌های مشاوره و آموزشی نیز برگزار شد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه بندرخمیر تصریح کرد: این خدمات در طول هفته دفاع‌مقدس، در قالب طرح شهید رهنمون در ۱۰ منطقه روستایی این شهرستان، روستای بستویه، آل‌درویش، جیهون، گوین، گری شیخ، تنگ گج، تنگ دالان، شهرک علوی، چاه گود و لشتغان بالا و لشتغان پایین ارائه شد.

  • نویسنده : 1008