در اولين دوره مسابقات كبدی ساحلی كارگران كشور در بندرعباس، هشت تیم به رقابت می پردازند.

به گزارش دلفین، در حاشیه نشست برگزاری اجرای اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور در بندرعباس که با حضور خراسانی قائم مقام فدراسیون ورزش کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات همراه و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان و رئیس هیات‌های ورزش کارگری استان برگزار شد.

«هادی ابراهیمی» مدیرکل تعاون و کار هرمزگان، گفت: اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور از امروز به مدت سه روز با میزبانی هیات ورزش کارگری استان با حضور هشت تیم از استان‌های مختلف در زمین ساحلی غدیر بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

ابراهیمی افزود: شهرداری بندرعباس، هیات کبدی استان، شرکت فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان استان در برگزاری این مسابقات همکاری دارند.

وی اضافه کرد: بازی نهایی و مراسم اختتامیه، ۲۲ مهرماه راس ساعت ۹ صبح به صورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه ورزش پخش خواهدشد.

شایان ذکر است؛ در این دوره دو گروه الف (شامل فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و خراسان جنوبی) و گروه ب ( فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد یزد و گلستان ) در دور مقدماتی در دو زمین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

  • نویسنده : 1007