بنابر گزارش اداره‌کل هواشناسی هرمزگان، از ساعات بعد از ظهر امروز، ابتدا از مناطق غربی و به تدریج سایر نقاط استان، افزایش ابر خواهیم داشت و در نقاطی از غرب خلیج فارس بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

به گزارش دلفین، طی امروز شرایط دریا جهت تردد در شرق خلیج‌فارس مساعد است.

گفتنی است؛ دریای عمان نیز ضمن احتیاط شناور‌های سبک در ساعات بعد از ظهر، شرایط مساعدی جهت تردد‌های دریایی خواهد داشت.

بنابر گزارش اداره‌کل هواشناسی هرمزگان، از ساعات بعد از ظهر امروز، ابتدا از مناطق غربی و به تدریج سایر نقاط استان، افزایش ابر خواهیم داشت و در نقاطی از غرب خلیج‌فارس بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

از فردا تا روز دوشنبه غالبا در ارتفاعات و مناطق غربی استان، سواحل و جزایر خلیج‌فارس بارش باران گاهی رگبار و رعد‌و‌برق و در ارتفاعات شمالی و مرکزی طی ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و احتمال رگبار موقتی و خفیف باران پیش‌بینی می‌شود.

طبق همین گزارش؛ از اوایل هفته تا روز دوشنبه با وزش باد نسبتا شدید جنوب شرقی (۳۸ کیلومتر بر ساعت) و وقوع تند باد لحظه‌ای، خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز نسبتا مواج خواهد بود، لذا توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت تردد در خلیج‌فارس، به ویژه  بنادر غربی استان لحاظ شود.

شایان ذکر است؛ بر اساس پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، از لحاظ دمایی تا اواسط هفته‌ی پیش رو شاهد افزایش نسبی دمای کمینه در استان خواهیم بود.

  • نویسنده : 1008