معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: ستاد تنظیم بازار هرمزگان با حساسیت و جدیت تمام پیگیر تامین سوخت صیادان هرمزگانی از ستاد تنظیم بازار کشور است.

به گزارش دلفین، «ایرج حیدری» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، در چهارمین جلسه ویدیو کنفرانسی ستاد تنظیم بازار استان با فرمانداران با اشاره به اهمیت کنترل بازار، عنوان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای کنترل قیمت‌ها در هرمزگان بسیج شده است.

وی در همین راستا افزود: با توجه به اهمیت کنترل قیمت‌ها ستاد تنظیم بازار استان به صورت منظم با برگزاری جلسات تنظیم بازار با فرمانداران این مهم را پیگیری و دنبال می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطر نشان کرد: بازدید سرزده از وضعیت بازار و حمل و نقل مناطق مختلف استان هرمزگان از دیگر برنامه‌های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان برای رصد بازار است و تاکنون از وضعیت بازار و سرویس حمل و نقل دو شهرستان شرق استان به صورت سرزده بازدید به عمل آمده است.

حیدری با تاکید بر کنترل نرخ وانت بار‌ها تصریح کرد: با توجه به توزیع بخشی از ارزاق عمومی مردم به وسیله وانت بارها نظارت بر نرخ این صنف و جلوگیری از هرگونه افزایش غیرقانونی در این بخش مهم و ضروری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان با تاکید بر ساماندهی حمل و نقل عمومی برون شهری استان، خاطرنشان کرد: با ساماندهی و تقویت حمل و نقل عمومی در مناطق مختلف استان هرمزگان شرایط ارائه خدمات مطلوب به مردم فراهم و از ایجاد هرگونه نارضایتی و سواستفاده های احتمالی جلوگیری بعمل می آید و در این زمینه فرمانداران، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، شهرداران و سایر دستگاه های ذیربط مسئولیت خطیری دارند.

حیدری اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای ستاد تنظیم بازار کارها در حوزه کنترل قیمت ها را به صورت جدی و با دقت بسیار بالا دنبال کنند.

وی گفت: دغدغه‌های که صیادان هرمزگانی و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی استان  در زمینه تامین سوخت دارند شخصا در جلسه تنظیم بازار کشور به وزرای کشور و صمت منعکس خواهد کرد تا در این زمینه چاره ای اندیشیده شود و مشکلات این بخش ها در زمینه سوخت مرتفع شود.

حیدری تصریح کرد: حفظ اشتغال و معیشت خانواده‌های مسافر برهای شخصی برون شهری استان از اهمیت بسزایی برخوردار است و ساماندهی این بخش با جدیت دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت سرویس مدارس و ساماندهی سرویس ها در سامانه سپند برای دریافت سوخت از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط دنبال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار کرد: فرمانداران در زمینه مدیریت و پیشبرد امور شهرستان‌ها اختیار تام دارند و باید با برنامه‌ریزی و تلاش شبانه روزی در مسیر افزایش رضایت مردم گام بردارند.

  • نویسنده : 1007