با اعلام تغییر نرخ سراسری بنزین، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان اقدامات لازم در جهت اجرای هر چه بهتر مصوبه با تشکیل گروه‌های مختلف مدیریتی و نظارت و اجرا کرد.

به گزارش دلفین، «عبدالله احمدی کمرپشتی» مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان، گزارش داد: بلافاصله پس از دریافت اطلاعیه های ستاد شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور تیم مدیریت بحران منطقه با حضور روسای واحدهای مربوط تشکیل شد و کلیه همکاران در گروه های مختلف برای اعزام به جایگاه ها سازماندهی شدند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پس از ساعت ۲۲ کلیه گروه‌ها در جایگاه های مورد نظر خود مستقر بودند گفت: معاون بازرگانی، مسئول سامانه هوشمند و مجاری عرضه و یک تیم فرماندهی برای رفع اشکالات احتمالی و اجرای صحیح دستور العمل ها راس ساعت ۱۲ بر اساس دستور العمل صادر شده توسط ستاد، اقدامات لازم برای اجرای تغییر نرخ اعلام شده را انجام و تیم های اعزامی با مستندات لازم به ستاد بندرعباس برگشتند.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: کمیته بحران تا ده روز بعد به صورت آماده باش وضعیت کلیه جایگاه‌ها را از نظر موجودی خرید و ارسال فرآورده رصد کرد تا بدون هیچگونه مشکلی سوخت مورد نیاز شهروندان تامین شود همچنین معاونت های مختلف با حضور در جلسات استانی به صورت لحظه‌ای مقامات استانی را در جریان قرار دادند.

عبدالله احمدی کمرپشتی با تاکید بر اینکه واحد تامین و توزیع و انبار نفت شهید رجایی به صورت ویژه آمادگی تامین فرآورده در مجاری عرضه را به بهترین نحو دارند؛ بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان در طی ۷۲ ساعت با برگزاری ۶ جلسه در ستاد منطقه و انبار نفت و ناحیه مرکزی شرایط تغییر نرخ را تحت کنترل داشت.

گفتنی است؛ مدیر منطقه هرمزگان در دو نوبت با حضور در برنامه زنده تلوزیونی اطلاعات لازم را به شهروندان ارایه داد همچنین رئیس روابط عمومی نیز تاکنون در سه نوبت با بخش های مختلف رادیو خلیج فارس گفتگو داشته است.

  • نویسنده : 1007