شهردار بندرعباس از تلاش برای انتخاب این شهر به عنوان شهر دوست‌دار کودک خبر داد.

به گزارش دلفین، «عباس امینی‌زاده» در نشست با مدیر و کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اظهار کرد: در حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی شهری، یکی از موضوعاتی که در دنیا به عنوان شاخص قابل توجه شناخته می‌شود، شهر دوست‌دار کودک است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، ما نیز کسب این عنوان را در دستور کار قرار داد‌ه‌ایم، افزود: دستیابی به این برند، با هدف تلاش در راستای توجه بیشتر به نیازهای اجتماعی کودکان و نوجوانان است.
شهردار بندرعباس با بیان اینکه این موضوع در حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری دنبال می‌شود، ادامه داد: انتظار داریم همان گونه که هم‌گرایی و همراهی دستگاه‌های اجرایی مختلف باعث ثبت بندرعباس به عنوان عضو شبکه جهانی شهرهای خلاف دنیا شد، در مسیر کسب برند شهر دوست‌دار کودک و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، زیرساختی و غیره نیز شاهد این همکاری باشیم.
«ناهید سلیمانی احمدی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: توجهات و همکاری‌های شهرداری با مجموعه کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان قابل تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه علاقه ویژه‌ای برای رشد و توسعه شهر بندرعباس وجود دارد، افزود: هر مجموعه‌ای مانند شهر، یک سیستم به هم پیوسته است که باید به همه بخش‌های آن توجه کنیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تبریک پیوستن بندرعباس به شبکه جهانی شهرهای خلاق، ادامه داد: احداث چند فرهنگسرا در بندرعباس طی این دوره مدیریتی، اقدامی قابل توجه به حوزه کودک و نوجوان است.
سلیمانی بیان کرد: باید با همکاری، به نیازمندی‌ها و علاقمندی‌های کودکان بیش از پیش توجه کنیم.

  • نویسنده : 1008