مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از برخط شدن جلسات روزانه مدیران این پالایشگاه خبر داد و گفت: تمام تمهیدات در راستای حفظ سلامت حافظان امنیت سبد سوخت کشور در مقابل ویروس کرونا اندیشیده شده است.

به گزارش دلفین، نرگس صداقت در تشریح این خبر بیان داشت: یا تدبیر مدیرعامل شرکت، جلسات روزانه مدیران پالایشگاه ستاره خلیج فارس به صورت برخط و با هدف پرهیز حداکثری از حضور در فضایی مشترک برگزار می شود چرا که ابتلای هر کدام از مدیران به معنای ایجاد خطر برای بخش عظیمی از پرسنل پالایشگاه است.
وی افزود: این تصمیم با هدف حفظ سرسختانه‌تر سلامت پرسنل و در راستای اعمال سیاست‌های صیانتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس از شیوع ویروس کرونا و بر پایه استفاده از فناوری های نوین و امن در بستر اینترنت داخلی شرکت اتخاذ شده است.
مدیر روبط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از حفظ استمرار ایمن تولید ضمن رعایت اصول بهداشتی خبر داد و گفت: پرسنل پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان حافظان امنیت سبد سوخت کشور در هر شرایطی رسالت خود را به انجام خواهند رساند و امیدواریم دعای خیر مردم شریف ایران همواره بدرقه راه ایشان باشد.
گفتنی است پالایشگاه ستاره خلیج فارس تاکنون با اقدامات ابداعی، بکارگیری تجهیزات و اجرای روش های نوین صیانتی در حوزه بهداشت یکی از موفق ترین مراکز صنعتی کشور در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوده است.