طبق آخرین آمارها ۲ میلیلون و ۳۳۲ هزار و ۴ نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس آخرین آمارها، ۲ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۴ نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۱۶۰ هزار و ۷۶۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان  کرونا در جهان ، تاکنون ۵۹۷ هزار و ۲۲۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند با این بیماری مبارزه کنند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان، با افزایش ۲۸ هزار و ۸۹۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷۳۸ هزار و ۹۱۳ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۳۹ هزار و ۱۵ آمریکایی مبتلا در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور اسپانیا که بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد؛ با افزایش ۳ هزار و ۵۷۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۹۴ هزار و ۴۱۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۲۰ هزار و ۶۳۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور ایتالیا به‌عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۳ هزار و ۴۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۷۵ هزار و ۹۲۵ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۲۳ هزار و ۲۲۷ ایتالیایی جان خود را از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، آلمان و انگلیس به‌ترتیب با ۱۵۱ هزار و ۷۹۳، ۱۴۳ هزار و ۷۲۴ و ۱۱۴ هزار و ۲۱۷ مبتلا در رده‌های چهارم تا ششم جهان قرار گرفته‌اند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آلمان، چین و اسپانیا به‌ ترتیب با ۸۵ هزار و ۴۰۰، ۷۷ هزار و ۶۲ ۷۴ هزار و ۷۹۷ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند/موج

  • نویسنده : 1007