مدیرعامل شركت فولاد هرمزگان، گفت: روز کارگر را به شما که مهم ترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان هستید تبریک عرض می کنم و سلامتی و توفیق روز افزون خود و خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسالت میکنم.

مدیرعامل شركت فولاد هرمزگان طی پیامی روزکارگر را به کارگران عرصه تولید تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است: اردیبهشت ماه، فرصتی مغتنم است برای به یاد آوردن زحمات ارزشمند ترین و شریف ترین آحاد جامعه که بازوان بالنده کشور به سمت رشد و شکوفایی می باشند.

بی شک موفقیت ها و رکوردهای پی در پی فولاد هرمزگان در سال های اخیر نیز مرهون تلاش این جهادگران عرصه تولید می باشد، کارگرانی که در سخت ترین شرایط کشور و شیوع بیماری كرونا با رعایت نکات بهداشتی و از خودگذشتگی، همت و تلاش شبانه روزی، باعث شدند چرخ تولید به حرکت خود ادامه داده و در فروردين ماه سال جاری بيش از ظرفیت اسمی ماهانه تولید کنند.

بنده نیز افتخار دارم که عضوی از خانواده بزرگ کارگران تلاشگر فولاد هرمزگان باشم و امیدوارم تا دست در دست یک دیگر بتوانیم همچون گذشته به فرمايشات مقام معظم رهبری لبیک گفته و سال جهش تولید را با کسب افتخارات بیشتری به پایان برسانیم و اطمینان دارم در کنار یک دیگر می توانیم به عنوان سازمانی سرآمد با تولید محصولات فولادی، نقش موثری را در توسعه پایدار اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی کشور ایفا کنیم.

روز کارگر را به شما که مهم ترین سرمایه شرکت فولاد هرمزگان هستید تبریک عرض می کنم و سلامتی و توفیق روز افزون خود و خانواده محترمتان را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

  • نویسنده : 1005