استاندار هرمزگان، گفت: از مردم در همه مناطق هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس، می‌خواهیم به طور جدی فاصله‌گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش دلفین، «فریدون همتی»  استاندار صبح امروز(۲۲ اردیبهشت ماه) در جلسه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا، عنوان کرد: در شرایط فعلی رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی و همچنین بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی از ضرورت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم در همه مناطق هرمزگان به ویژه در شهر بندرعباس، می‌خواهیم برای کاهش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، به طور جدی فاصله‌گذاری و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

استاندار هرمزگان افزود: افرادی که ضرورت دارد از خانه بیرون بیایند باید بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری را رعایت کنند.

همتی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا مدارس سراسر کشور از ۲۷ اردیبهشت به مدت یک ماه بازگشایی می‌شوند تا رفع ابهام و‌ اشکالات درسی دانش آموزان انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری است و دانش آموزان به صورت داوطلبانه می توانند به مدرسه بروند و شرایط برای پاسخگویی به اشکالات و سوالات درسی دانش آموزان با حضور مستمر معلمان فراهم می‌شود.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: این دستورالعمل کشوری است و شامل همه مناطق سفید، زرد و قرمز می‌شود.

  • نویسنده : 1007