فرماندار بندرعباس، گفت: کار ضدعفونی ویژه و دیگر اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامتی مشتریان در بازار ماهی فروشان انجام شده و این بازار از امروز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت بازگشایی می‌شود.

به گزارش دلفین، عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس، اظهار کرد: با پایان عملیات ضدعفونی و دیگر اقدامات ایمنی لازم، بازار ماهی‌فروشان بندرعباس از امروز (چهارشنبه ۲۴اردیبهشت) بازگشایی می‌شود.

وی افزود: این بازار با یک چهارم ظرفیت آغاز به‌کار خواهد کرد و فروشندگانی که پیش‌تر به کرونا مبتلا شده بودند و اکنون تست آن‌ها منفی اعلام شده و صلاحیت پزشکی دریافت کرده‌اند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌توانند فردا در این بازار فعالیت کنند.

فرماندار بندرعباس همچنین تاکید کرد: استفاده از ماسک و دستکش برای فروشندگان آبزی الزامی است و از مردم نیز می‌خواهیم که هنگام حضور در این بازار از ماسک و دستکش استفاده و فاصله فیزیکی را رعایت کنند.

وی افزود: بازار ماهی‌فروشان بندرعباس با ۱۰۷ مبتلا یکی از کانون‌های شیوع کرونا در هرمزگان بود که از ابتدای اردیبهشت‌ماه به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری تعطیل شد.

فرمانداری برای جبران تعطیلی این بازار با همکاری شیلات، ۱۷ نقطه عرضه ماهی در شهر را معرفی کردند که مردم بتوانند نیاز خود را از این مراکز تامین کنند.

  • نویسنده : 1005
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس