مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.

به گزارش دلفین، نرگس صداقت مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، با تبریک فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بیان کرد: نامگذاری روز ۲۷ اردیبهشت به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نشان دهنده نقش کلیدی روابط عمومی در سازمان‌ها است.

وی ادامه داد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش روابط عمومی‌ها به عنوان پیش قراولان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش در تنویر افکار عمومی و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر است.

صداقت افزود: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‎ی عرصه‌ها پیشتاز است، بیش از پیش نمایان شده است؛ به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها بستگی دارد.

وی تصریح کرد: یک روابط عمومی موفق زمانی می تواند بیشترین تاثیر خود را بر مخاطبان داشته باشد و به پویایی برسد که بتواند به موقع و دقیق از فعالیت تمامی بخش‌های سازمان مطلع شود که این امر مستلزم تعامل مداوم واحدهای مختلف سازمان با واحد روابط عمومی است.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ابراز کرد: در دوران شیوع ویروس کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی نقش ارتباطات و اطلاع رسانی برخط و به موقع دو چندان بروز کرده است و روابط عمومی‌ها باید با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و ابزارهای جدید اطلاع رسانی در این عرصه پرتوان‌تر و خلاق‌تر از پیش، یاریگر سازمان و مخاطبان خود باشند.

وی ادامه داد: نقش و جایگاه ویژه روابط عمومی در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان “سال جهش تولید” نامگذاری شده است بسیار ویژه و ممتاز است و با توجه به این راهبرد باید در راستای معرفی ظرفیت‌های مختلف تولید گام برداریم.

صداقت خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها ضمن همراه کردن ذی‌نفعان با اهداف سازمان، بسترسازی برای عملکرد صحیح، تهییج پرسنل و ارائه مشاوره‌های صحیح می توانند عنصری حیاتی در ایجاد جهش تولید باشند.

وی در پایان گفت: فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی اساتید، مدیران و همه دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی، تبریک و تهنیت می‌گویم و توفیقات روز افزون تلاشگران این عرصه را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

  • نویسنده : 1005