نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که در ماه های اخیر بارها دولت را پیکان انتقادات خود قرار داده بود، این بار نیز از وضعیت اداره کشور توسط دولت لب به اعتراض گشود

به گزارش دلفین، «منصور آرامی» نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که در ماه های اخیر بارها دولت را پیکان انتقادات خود قرار داده بود، این بار نیز از وضعیت اداره کشور توسط دولت لب به اعتراض گشود و در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی روز یکشنبه هفته‌ی گذشته گفت: امروز کاستی‌های فراوانی داریم که متأسفانه به آن بی‌توجهیم و هر کس آن را به گردن دیگری می‌اندازد و هیچ گاه بازخواست نمی‌شود.

وی اظهار داشت: امروز عدالت و رفاه و رفع تبعیض، مبارزه با فساد و شفاف‌سازی، رفع موانع کسب و کار، افزایش سهم بهره‌وری در اقتصاد، توجه به اقتصاد غیرنفتی، اصلاح نظام بانکی و گمرکی، توجه به حفظ محیط‌زیست، اقتصاد دریا پایه، کاهش هزینه‌های جاری دولت، چابک‌سازی و هوشمندسازی دولت و ده‌ها موضوع دیگر از مواردی هستند که کمتر به آن‌ها توجه شده و حاصل آن حیف و میل منابع ملی است که سخت به دست آمده. منابعی که باید برای فرزندانمان بماند تا آن‌ها افتخار بیافرینند، البته در مورد مبارزه با فساد و شفاف‌سازی اقدامات خوبی توسط قوه قضائیه و دستگاه‌های نظارتی انجام شده که جای تقدیر دارد.

آرامی افزود: امروز مردم مشکل دارند، تورم، گرانی، بیکاری از جمله مشکلات مردم است. امروز ما در مبارزه هستیم. مبارزه‌ای تمام عیار با آمریکای سلطه‌گر و جهان‌خوار که قطعا از پیشرفت و گسترش عدالت در این سرزمین ناخشنود است و تمام تلاش خود را برای یاس و ناامیدی مردم به کار خواهد بست.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: متأسفانه رنگ و بوی دولت، رنگ و بوی مبارزه و مقاومت نیست. به نظر می‌رسد دولت در حوزه برنامه‌ریزی بسیار ضعیف عمل می‌کند. ناهماهنگی فراوانی در بدنه دولت وجود دارد. ناکارآمدی در بخش‌های زیادی در بدنه اجرایی مشاهده می‌شود. اقتصاد و برنامه ریزی در نظام اجرایی، مردمی نیست. دولت کمتر خود را ازمردم می‌داند.

  • نویسنده : ۱۰۰۷