مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان از واقف و خیر حاجی آبادی هوشنگ هاشمی که در رزمایش مواسات و همدلی در امامزادگان سید محمد و امیر نظام الدین فعالیت‌های مربوط به مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته تقدیر کرد.

به گزارش دلفین، حجت الاسلام والمسلمین مهدیان ، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان هرمزگان اظهارکرد:با توجه به اینکه امسال شرایطی برای طبخ غذا و اطعام وجود ندارد و همچنین عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه یافتن کمک‌های مومنانه دراولویت است، به همت واقف و خیر حاجی آبادی هوشنگ هاشمی در قالب طرح شمیم حسینی ۱۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان حاجی آباد توزیع شد

وی گفت: از نظر قرآن و روایات کسانی به کار نیک شتاب می گیرند مرگ و حساب و کتاب قیامت را در مقابل خود می بینند و برای آن تلاش می کنند و می کوشند تا آخرت خویش را آباد کنند.
حجت الاسلام مهدیان گفت:انسان پیش از آنکه بمیرد باید آخرت خویش را آباد کند و با پیش فرستادن نیکی زمینه ای برای استقبال نیک از خود در دنیا و آخرت فراهم آورد. خداوند همه ابزارهای لازم برای رهایی از دوزخ و ورود به بهشت را در دنیا برای همگان فراهم کرده که باید از آن بهره گیرد
مهدیان گفت: شیوع ویروس کرونا علاوه بر تلفات جانی که به همراه داشت آسیب اقتصادی زیادی را خصوصا متوجه اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه و مردم خونگرم مناطق محروم کشورمان کرد که به همت خیرین، علی الخصوص خیر حاجی آبادی بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد
وی افزود: کمک به اقشار آسیب دیده و نیازمند یک وظیفه شرعی و اخلاقی است که امسال با تاکید رهبر معظم انقلاب بر مواسات اجتماعی و کمک مومنانه این طرح پررنگ‌تر از سال‌های گذشته اجرایی شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان گفت: بر خود لازم می‌دانم مراتب تقدیر و تشکر فروان خود را از خیرین، واقفین ،هیات امنا و خدام بقاع متبرکه ، متولیان موقوفات و همه کسانی که به دعوت مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم کمک به نیازمندان و اقشار کم‌درآمد جامعه لبیک گفتند و رزمایش مواسات و همدلی را به صورت موفقیت‌آمیز برگزار کردند، اعلام کنم.
حجت الاسلام مهدیان در پایان از خیران خواست این نهاد را در تداوم کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب پذیر از شیوع کرونا یاری کنند.

  • نویسنده : ۱۰۰۷