هجدهمین سالگرد روحانی مبارز مینابی عباس عباسی با حضور جمعی از مسئولان در مسجد جامع شهرستان میناب برگزار شد.

به گزارش دلفین، حجت اسلام و المسلمین موسی پولادی نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در این مراسم عنوان کرد: در وصف مرحوم عباسی فقط یک جمله بس است که انسانی با اخلاص بود و در هر مجلسی که بوده‌ایم نام و یاد مرحوم عباسی در زبان ها جاری شده است.

حجت اسلام و المسلمین پولادی با اشاره به قیام امام خمینی(ره) اظهار داشت: در عالم هستی یک سید به ظاهر با دست خالی اما با همراهی شخصیت های مجاهد و سربازانی مطیع و مخلصی چون مرحوم عباسی ها قیامی بزرگ را رقم زد.

گفت: چرا بیش از چهل سال از انقلاب گذشته و شفاف مسائل به جوانان گفته نمی‌شود و تمام دعوا‌ها در عالم هستی بر سر این است که یا تن بدهید به ولایت یا پشت به ولایت کنید.

حجت اسلام و المسلمین پولادی افزود: حادثه های چون کوی دانشگاه و فتنه سال ۸۸ بر سر ولایت بوده است و امروز در نظام اسلامی کسی که ردای مسئولیت در نظام اسلامی را دارد باید اسلام را بشناسد والا باید کنار برود.

وی عنوان کرد: امروز کسانی که در تریبون‌های رسمی عنوان می‌کنند تمام مسئولان از پایین تا بالاترین مقام در نظام اسلامی مشروعیت شان به خواست، اراده و رای مردم است چه بدانند و ندانند برمی‌گردد به همان خنجری که برگلوی امام حسین گذاشته شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با بیان اینکه چه کسی گفته همه مشروعیت در نظام اسلامی به خواست رای مردم است، بلکه مقبولیت به خواست مردم است، افزود: تمام دعواهای شیعه و عزاداران امام حسین(ع) و مسئولیتی که امام حسین(ع) در صحرای کربلا به میدان آورد روی این اصل بود که مشروعیت حکومت از آن خداست.

در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران مقبولیت را ایجاد کردند و مشروعیت که از جانب خدا است این دو در کنار هم قرار بگیرد، آمریکا و اسرائیل را نابود خواهند کرد، عنوان کرد: امثال مرحوم عباسی بزرگ با تمام وجودشان بر اصل حاکمیت خدا در زندگی بشر معتقد بودند و اگر به امام حال حاضرشان لبیک گفتند شاگردی و سربازی می‌کردند معتقد بودند ولایت حضرت آقا همان ولایت حضرت رسول خدا است، چون ایشان شاگرد امام بودند و ایشان رسما می‌فرمودند که ولایت فقیه همان ولایت رسول خدا است. گفتنی است حجت اسلام و المسلمین مرحوم عباس عباسی در سحرگاه یازدهم شهریور ماه۱۳۸۱ هنگام نماز صبح دعوت حق را لبیک گفت.

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است.

خبر اختصاصی: مهدی ذاکری

  • نویسنده : ۱۰۰۷