پس از اعلام نارضایتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس از عملکرد شهرداری بندرعباس در حوزه اطلاع رسانی، رئیس روابط عمومی این نهاد تغییر کرد.

به گزارش دلفین، حجت الاسلام «محمد عبادی زاده» نماینده ولی فقیه در هرمزگان چندی پیش در جلسه شورای معاونین شهرداری بندرعباس اظهارکرد: یکی از گلایه هایی که در جلسات قبل خدمت دوستان عرض کردم که با حجم گسترده خدمات که دوستان ارائه کردند اما در حوزه اطلاع رسانی کار مهمی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: با مطرح کردن این خدمات امید در دل مردم زنده می شود و یکی از راه‌های خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نظام اطلاع رسانی کردن به مردم در راستای خدماتی که انجام شده است که در این زمینه دوستان در روابط عمومی باید بیشتر تلاش کنند، شهرداری بندرعباس در حوزه های مختلف زحمات زیادی کشیده است است که بنده خود شاهد این تلاش ها بودم، کارهایی در این بخش صورت می گیرد که نه مردم مطلع اند و نه نخبگان، شما در سکوت و آرامش خود کارها را پیش می برید.

گفتنی است شنیده‌ها از چندی پیش از نارضایتی ارکان مختلف سیاسی استان نسبت به اطلاع رسانی‌های شهرداری بندرعباس حکایت داشت و همگان تغییرات را در این زمینه محتمل می‌دانستند.

از این رو با صدور حکمی از سوی عباس امینی زاده، حمیدرضا حیدری‌پوری جایگزین حامد رضوانی شد و به عنوان سرپرست روابط عمومی شهرداری آغاز به کار کرد. البته امینی زاده در حکمی دیگر، حامد رضوانی را به عنوان ریاست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس منصوب کرد تا جایگزین الیاس محسنی رئیس سابق این سازمان باشد. شهردار بندرعباس دلیل این تغییرات مدیریتی را ایجاد تغییرات اداری با نگاه تحولی در هر بخش عنوان کرده است.

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است.

  • نویسنده : ۱۰۰۷