مدیر روابط عمومی  و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس ضمن اعلام خبر رونمایی از ماکت مجازی این پالایشگاه، بیان داشت: این ماکت بزرگ‌ترین ماکت از یک سازه صنعتی در جهان محسوب می‌شود.

به گزارش دلفین و به نقل از روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، «نرگس صداقت» در تشریح مشخصات و ویژگی‌های ماکت مجازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: این ماکت در نمایش‌گری لمسی به ابعاد ۱۰۰ اینچ، بیش از ۷۰۰ هکتار از بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان را شبیه سازی کرده است.

وی اضافه کرد: در این ماکت تمام واحدهای فرآیندی و جانمایی سازه‌های عملیاتی و اداری پالایشگاه با جزئیات کامل تصویر شده‌ است و با پویانمایی، فرد می‌تواند در تمام قسمت‌ها به صورت مجازی بازدید کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تشریح کرد: این اقدام ضمن حفظ ایمنی بازدید کننده، امکان مشاهده تمام فرآیندها را برای وی میسر خواهد کرد و گامی اساسی در راستای بازدید ایمن، هدفمند و علمی از این پالایشگاه خواهد بود که در زمان بروز بحران نیز می‌تواند در دفع مخاطرات بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: این ماکت مجازی در بازدید دانش‌جویان و دانش‌آموزان و برای ارتقا اشراف آن‌ها از روند تولید در یک پالایشگاه موثر خواهد بود و می‌تواند خودباوری را در نسل جوان تقویت کند.

صداقت در پایان این ماکت را بزرگ‌ترین ماکت مجازی از یک سازه صنعتی در جهان خواند و افزود: تمام تلاش در راستای شبیه‌سازی دقیق این پالایشگاه صورت گرفته است و از این پس بازدیدها از ابرپالایشگاه استراتژیک ستاره خلیج فارس با ضریب اطمینان بیشتری صورت خواهد گرفت.

  • نویسنده : 1001