فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس گفت: دو هزار بسته کمک‌های معیشتی توسط این پایگاه در مناطق محروم استان هرمزگان توزیع شد.

به گزارش دلفین، علیداد واحدی ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته‌ی بسیج، در خصوص اقدامات این پایگاه مقاومت بیان داشت: پایگاه مقاومت بسیج سردار  شهید قاسم سلیمانی امسال با انجام اقدامات جهادی فعالیت‌های خود را ادامه داد که از اهم آن می‌توان به حضور در رزمایش کمک مؤمنانه اشاره کرد.

وی افزود: به همت این پایگاه مقاومت بسیج و در قالب رزمایش کمک مؤمنانه تاکنون بیش از دو هزار بسته کمک‌های معیشتی تهیه و در مناطق محروم استان هرمزگان ازجمله بشاگرد، روستاهای شهرستان‌های میناب، رودان و روستاهای اطراف پالایشگاه توزیع‌شده است.

واحدی ادامه داد: بسیجیان این پایگاه مقاومت در مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه با حضور در شیفت ایثار در سال جهش تولید به فعالیت جهادی پرداختند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی اضافه کرد: حمایت از برگزاری مراسم پاسداشت یاد شهید سردار سلیمانی، برگزاری محفل مجازی انس با قرآن و دعوت از قاریان برجسته‌ی کشوری، حضور در نمازهای جمعه و تقدیر از جانبازان و خانواده‌ی شهدا ازجمله برنامه‌های این پایگاه بسیج بوده است.

واحدی از تشکیل تیم واکنش سریع از بسیجیان پالایشگاه برای مقابله با مخاطرات احتمالی در شرایط وقوع بحران خبر داد و گفت: از تمام ظرفیت‌های آموزشی در راستای کمک به ارتقای ضریب پایداری امنیت این زیرساخت حیاتی انرژی کشوری استفاده خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با آغاز هفته دفاع مقدس، بسیجیان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با حضور در گلزار شهدای بندرعباس، ضمن غبارروبی و عطرافشانی این محل با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

واحدی عنوان کرد: اکران تبلیغات محیطی با همکاری پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در نقاط مختلف شهر بندرعباس و محوطه پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس از دیگر اقدامات در آستانه هفته دفاع مقدس امسال بود.

وی ابراز کرد: در تابستان امسال پایگاه مقاومت بسیج شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس و مدیران این پالایشگاه به پاس حضور فعال در رزمایش مواسات و همدلی توسط فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تجلیل شدند و بالغ‌بر ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس به عضویت در این پایگاه مقاومت درآمدند.

  • نویسنده : 1001