مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از افتخارآفرینی ورزشکاران این شرکت در مسابقات آسیایی و کشوری خبر داد.

به گزارش دلفین، «نرگس صداقت» روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس با اشاره به این که ورزش می‌تواند پویایی و سلامتی را برای افراد جامعه فراهم کند، بیان داشت: ورزش کارگری از لحاظ روحی و روانی تاثیر بسزایی دارد و قادر است بازدهی سازمان را بالا ببرد.

وی توجه ویژه مدیران شرکت نفت ستاره خلیج فارس به ورزش همگانی و ورزش قهرمانی را ستودنی خواند و اضافه کرد: پرسنل این پالایشگاه از گذشته افتخارآفرینی‌های بزرگی را در عرصه استانی، ملی و جهانی نیز رقم زده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به تشریح افتخارآفرینی‌های اخیر پرسنل این شرکت پرداخت و گفت: اوایل هفته‌ی جاری مسابقات پرورش اندام در رشته «تک‌لیفت با تجهیزات» به میزبانی شهر قم برگزار شد و کارکنان این ابرپالایشگاه توانستند عناوین برتر را کسب کنند.

وی عنوان کرد: در این مسابقات جمال‌الدین دهقان توانست در وزن ۶۷٫۵ کیلوگرم مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند و حمید رنجبری نیز در وزن ۱۰۰ کلیوگرم عنوان ششم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

صداقت ابراز کرد: همچنین در مسابقات کاتای قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر یزد برگزار شد، میلاد کهنسال دیگر پرسنل شرکت نفت ستاره خلیج فارس توانست در بخش انفرادی این رقابت‌ها عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند و در بخش تیمی نیز به عنوان نایب قهرمانی آسیا دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: زهرا نوروززاده همسر میلاد کهنسال نیز در رشته کاتای انفرادی این مسابقات در بخش بانوان توانست عنوان نایب قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

صداقت در پایان گفت: کسب این موفقیت های ارزشمند را به جامعه ورزش کشور و خانواده بزرگ شرکت نفت ستاره خلیج فارس تبریک می‌گویم و امیدوارم در سایه‌ی حمایت مدیریت مجموعه شاهد موفقیت‌های روزافزون و توسعه‌ی ورزش همگانی و قهرمانی در جامعه‌ی کارگری به‌ویژه پرسنل شرکت نفت ستاره خلیج فارس باشیم.

  • نویسنده : 1007