حضور برخی از مدیران کل و کارکنان دولتی در هیات رئیسه‌ی هیات‌های ورزشی و هیات مدیره نهادهای عمومی غیردولتی محرز است و استاندار هرمزگان باید هر چه سریع‌تر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش دلفین، «سید سلمان سامانی» ،سخنگوی وزارت کشور، چندی پیش با بیان این که استانداران ظرف یک ماه آینده وضعیت دو شغله‌ها را تعیین تکلیف کنند، گفت: کارکنان شاغل در پست های مدیریتی و کارشناسی، حق عضویت همزمان در هیأت مدیره شرکت‌های دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی و سازمان ها را ندارند.

وی  با اشاره به بند ۹ تبصره ۲ قانون بودجه سال جاری، ادامه داد: بر اساس این حکم قانونی همه‌ی استانداران و معاونان آن‌ها نیز مشمول این قانون خواهند بود.

سامانی تصریح کرد: طی مکاتبه‌ای از استانداران خواسته‌ایم نسبت به اجرای این حکم قانونی اهتمام ویژه داشته باشند و نسبت به شناسایی افرادی که دو شغله محسوب می‌شوند، اقدام کنند.

گفتنی است بنا بر تحقیقات و شنیده‌های «دلفین» حضور برخی از مدیران کل و کارکنان دولتی در هیات رئیسه‌ی هیات‌های ورزشی و هیات مدیره نهادهای عمومی غیردولتی محرز است و استاندار هرمزگان باید هر چه سریع‌تر بررسی موضوع را در دستور کار قرار دهد.

  • نویسنده : 1007