به دیوارکشی‌ بین هرمزگانی و غیرهرمزگانی اعتقادی ندارم، چرا که هر کس دلش برای این مردم بسوزد، بومی این منطقه است.

وحدت، رمز پیروزی

«ناصر شریفی» نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی اختصاصی با دلفین بیان داشت: شرایط امروز کشور شرایط حساسی است و بیش از هر زمان دیگر باید مراقب حرکات دشمن در جبهه‌های مختلف باشیم و در این میان رمز پیروزی وحدت، انسجام و کار گروهی است.

حمایت از مدیران جوان و کارآزموده

وی حمایت از مدیران جوان را مورد تاکید قرار داد و افزود: هر کجا که به جوانان اعتماد شده، نتیجه‌ کار بسیار امیدوارکننده بوده است و نباید فراموش کنیم که ورای صف‌بندی‌های جناحی و سیاسی خدمت به خلق بزرگ‌ترین دستاورد مدیریتی هر فرد است.

وی در ادامه استفاده از نیروهای جوان و کار‌‌آزموده‌ بومی را موضوعی اساسی خواند و اضافه کرد: با این حال از هر مدیری که با دانش و تخصص خود گرهی از مشکلات مردم هرمزگان باز کند، حمایت خواهم کرد و چندان به دیوارکشی‌ بین هرمزگانی و غیرهرمزگانی اعتقادی ندارم چرا که هر کس دلش برای این مردم بسوزد، بومی آن منطقه است.

ناامیدی را در جامعه رواج ندهیم

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بار دیگر وضعیت کنونی کشور را حساس خواند و اظهار داشت: در این شرایط باید با درایت بیشتری مسائل را نگریست و نباید ناامیدی را در جامعه رواج داد.

وی بار دیگر به مدیریت جهادی مدیران عامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس و پالایشگاه بندرعباس اشاره کرد و گفت: اگر چه بسیاری اقدام شجاعانه سپاه در ساقط کردن پهپاد آمریکایی را ستایش می‌کنند، اما نباید فراموش کرد که هر کدام از پالایشگاه‌های هرمزگان ساقط‌کننده ده‌ها پهپاد هستند.

نقش پالایشگاه‌های هرمزگان در تامین امنیت کشور

شریفی درباره تحلیل خود از نقش‌آفرینی پالایشگاه‌های هرمزگان در تامین امنیت کشور، بیان داشت: ستاره خلیج فارس در شرایط کنونی نزدیک به ۵۰ درصد بنزین کشور را تامین می‌کند و همین پالایشگاه توانسته کاری کند که فکر تحریم بنزین نیز از ذهن استکبار جهانی پاک شود.

وی در پایان برخی از فشارها بر وزرا را نیز ناصواب خواند و گفت: چنان چه نمایندگان مجلس تنها بازدیدی از ستاره خلیج فارس داشته باشند، دید آنان نسبت به وزیر نفت تغییر خواهد کرد و از فشارها بر دولت در این شرایط کاسته می‌شود.

 

 

  • نویسنده : 1007