معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: ۹۱۶ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از انشعابات رایگان در سرفصل‌های آب، برق و گاز در پنج‌ماهه امسال بهره‌مند شدند.

به گزارش دلفین، «احمد پایان» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان اظهار داشت: ۹۱۶ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان  از انشعابات رایگان در سرفصل‌های آب، برق و گاز در پنج‌ماهه امسال بهره‌مند شدند.

پایان گفت: در این دوره زمانی شرایط بهره‌مندی مددجویان هرمزگانی از ۴۲۵ انشعاب آب، ۴۶۶ انشعاب برق و ۲۵ انشعاب گاز، توسط این نهاد فراهم شد که ۶۹۲ مورد از این خدمات به مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۲۲۴ مورد در مناطق شهری ارائه‌شده است.

وی بابیان این موضوع که خدمات مختلف حمایتی در راستای توانمند ساختن خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود گفت: که این خدمات بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، فاضلاب و عوارض شهرداری است که از زمان اجرائی شدن آن همکاری‌های خوبی از سوی این دستگاه‌ها با کمیته امداد در ارائه خدمات رایگان به مددجویان صورت گرفته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: همچنین مددجویان تحت حمایت که برای اولین بار اقدام به ساخت منزل می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف هستند که از ابتدای سال تاکنون ۹۴ خانوار از این خدمت بهره‌مند شدند.

پایان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی به‌خصوص در مناطق محروم تلاش می‌کند تا از این طریق دهک‌های پایین جامعه بخصوص نیازمندان واقعی از خدمات حمایتی مناسبی بهره‌مند شوند.

  • نویسنده : 1007