فرمانده انتظامی شهرستان پارسیان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی این شهرستان قاچاقچیان در انتقال 21 هزار لیتر سوخت قاچاق، به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال، ناکام شدند.

به گزارش دلفین، «سرهنگ آرش بخشایی» فرمانده انتظامي‌شهرستان پارسیان گفت: با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی این شهرستان قاچاقچیان در انتقال یک محموله یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی سوخت قاچاق ناکام شدند.

وی در تشريح اين خبر افزود: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی لاورچهو شهرستان پارسیان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و ارز حین کنترل محور و خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بخشایی بیان کرد: خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۲۱ هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف و در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تحویل شد.

فرمانده انتظامي شهرستان پارسیان با اشاره به تعامل خوب و سازنده شهروندان با پلیس و قدردانی از همکاري صميمانه مردم، از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک، به ويژه در زمينه قاچاق کالا و توزيع انواع موادمخدر، از طریق تلفن مركز فوريت های پليسی ۱۱۰ اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

  • نویسنده : 1008