با توجه به وقوع ناپایداری در هرمزگان توصیه می‌شود در ساعات بعدازظهر از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، و تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

به گزارش دلفین، بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان، طی امروز پنجشنبه در استان ناپایداری جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود که در ساعات بعدازظهر و اوایل شب قابل ملاحظه خواهد بود.

در ساعات صبح تا ظهر شرایط جوی و دریایی پایدار اما با تاثیر امواج ناپایدار در ساعات بعدازظهر در استان رشد ابر خواهیم داشت که سبب رگبار باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای باد در اکثر نقاط استان می شود.

گفتنی است؛ شدت باد در برخی نقاط شرقی هرمزگان قابل ملاحظه خواهد بود.

با افزایش ابرهای ناپایدار، شرایط دریا به ویژه در محدوده تنگه هرمز نسبتا مواج خواهد شد که با توجه به احتمال وقوع تند باد لحظه‌ای توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خودداری کنند.

با توجه به وقوع ناپایداری در ساعات بعدازظهر توصیه می‌شود از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، تمهیدات لازم در بنادر استان صورت گیرد.

روز جمعه از میزان شدت بارش در استان کاسته شده و در برخی نقاط مرتفع و مناطق غربی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

از لحاظ دمایی موقتا روز جمعه افزایش نسبی دما در طول روز خواهیم داشت و از روز شنبه در غالب نقاط کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

  • نویسنده : 1007