فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 700 کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری 32 قاچاقچی و سوداگر مرگ در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش دلفین، سردار “غلامرضا جعفری” فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۲ قاچاقچی و سوداگر مرگ در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

وی در تشریح این خبر گفت : ماموران انتظامی هرمزگان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ و به منظور ناامن کردن محیط برای قاچاقچیان با پیگیری‌های شبانه‌روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی استان در۲۴ ساعت گذشته موفق شدند، پنج دستگاه خودرو سبک و سنگین و چهار دستگاه موتورسیکلت حامل موادمخدر را شناسایی و توقیف و ۳۲ تن از سوداگران مرگ را دستگیر کنند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد، افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل ۵۳۶ کیلو تریاک و ۱۶۴ کیلو حشیش است که با تلاش شبانه‌روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب طی سه عملیات جداگانه کشف شده است.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح ضربتی ضمن پاکسازی ۱۵ منزل و محل پاتوق خرده فروشان ، ۱۱۴ معتاد متجاهر، ۳۲ خرده فروش و توزیع کننده، هفت دستگاه خودرو و  پنج دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و به پارکینگ انتقال و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده استان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت‌طلب و قانون‌شکن گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم از این پس مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که چشمان تیز‌بین پلیس در هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.