معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی شدید به استان تمامی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان  برای مقابله با هر گونه حادثه  احتمالی در آماده باش کامل، قرار دارند.

به گزارش دلفین، «رضا مدرس» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: طبق اخطاریه ۱۰ هواشناسی هرمزگان، با تاثیرموج ناپایدار، از شامگاه امروز پنجشنبه ۱۹دی آغاز و  تا یکشنبه ۲۲دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با ورود این سامانه بارندگی به ویژه در جمعه و شنبه در اکثرنقاط استان بارش نسبتا شدید باران، آبگرفتگی معابر،گاهی بارش تگرگ، وزش تندباد شدید و مواج شدن دریا پیش بینی شده است.

مدرس خاطر نشان کرد: به فرمانداران استان تاکید شده با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی شهری و روستایی، برخورد صاعقه ،طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها و مواج شدن دریا در استان، در خصوص اجتناب از رفتن به مناطق مرتفع و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها و همچنین تردد ایمن دریایی اطلاع رسانی لازم صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی پیش رو در استان، مردم هرمزگان باید نکات ایمنی را رعایت و حدالمقدور  از تردد های غیر ضروری اجتناب کنند.

  • نویسنده : 1007