روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به سبب طراحی میز تعاملی شبیه ساز برای برگزاری تورهای مجازی به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه دیجیتال معرفی شد.

به گزارش دلفین، شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران به عنوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران امروز دوشنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان مدیریت صنعتی آغاز به کار کرد.

این کنفرانس با رویکرد «ایده پردازی» و «تجربه محوری» برگزار و ضمن رونمایی تمبر جایزه دکتر نطقی، جایزه بنیانگذار روابط عمومی ایران به پروفسور باقر ساروخانی اعطا شد.

در بخش روابط عموی های برتر نیز روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس فارس توانست به سبب طراحی میز تعاملی شبیه ساز برای برگزاری تورهای مجازی به عنوان روابط عمومی برتر در حوره دیجیتال معرفی شود و «نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی این شرکت جایزه روابط عمومی دیجیتال را از دستان برگزار کنندگان این رویداد دریافت کرد.

گفتنی است هدف از پروژه طراحی، ساخت و اجرای میز تعاملی (Interactive) شبیه‌سازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس برای برگزاری تورهای مجازی، نمایش توانمندی و امکانات و ظرفیت‌های این پالایشگاه با نگاه فنی، تخصصی و در عین حال هنری و مدرن است.

در این تور مجازی بازدیدکننده حین مشاهده اطلاعات دقیق فنی، خود را درون پالایشگاه حس می کند. برای دست یافتن به این هدف، راهنما با ابزار نرم افزاری و سخت افزاری که در اختیارش قرار می‌گیرد، قابلیت مسیریابی آسان را در کل فضای پالایشگاه خواهد داشت به نحوی که متناسب با نیاز بازدیدکننده قسمت ها و زوایای مختلف نمایش داده می شود و اطلاعات به بازدیدکنندگان منتقل خواهد شد.

این تور مجازی دقیقا عملکری مشابه یک بازی کامپیوتری دارد که برای بازدید از پالایشگاه شما تنها به چند کلید ساده نیاز خواهید داشت.

  • نویسنده : 1007