مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور نشریات پنج استان کشور در نمایشگاه مطبوعات منطقه خلیج فارس خبر داد.

به گزارش دلفین و به نقل از خبرگزاری موج هرمزگان، «رضا کمالی زرکانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، با بیان اینکه ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه ای خلیج فارس و هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان به صورت همزمان با حضور ناشران بنام کشور و نشریات استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس، جنوب کرمان و هرمزگان به میزبانی بندرعباس، برگزار خواهد شد، اذعان داشت: ۲۴ نشریه، سه روزنامه سراسری و سه خبرگزاری از استان هرمزگان و شش نشریه از سایر استان در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به اینکه محوریت برپایی نمایشگاه، ایجاد وحدت رسانه ای، هم افزایی مطبوعاتی کشور و تبادل تجربه هاست، ادامه داد: این نمایشگاه دارای ۴۵۰ غرفه، ۵۳۴ ناشر و همچنین ۱۰ کتابفروشی و ناشر از استان هرمزگان است که هر کدام به نمایش ظرفیت های خود خواهند پرداخت.
وی با اعلام اینکه ۱۵ غرفه ناشر الکترونیک نیز در نمایشگاه حضور می یابند، اظهار داشت: ۱۱۰ هزار و ۸۱۳ عنوان کتاب ارائه خواهد شد که شهروندان از ۳۰ درصد تخفیف ویژه برخوردار می شوند.
کمالی زرکانی در ادامه خاطر نشان کرد: هر فرد با به همراه داشتن کارت ملی در خود نمایشگاه به شعب تعبیه شده مراجعه می‌کند و قادر خواهد بود تا سقف ۱۵۰ هزار تومان بن با ۳۰ درصد تخفیف دریافت کند.
شایان ذکر است؛ هفدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان و ششمین نمایشگاه مطبوعات منطقه خلیج فارس به صورت همزمان از ۱۲ الی ۱۸ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس از ساعت ساعت ۹ صبح تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۱ واقع در سه راه جهانبار برگزار می‌شود.

  • نویسنده : 1007