لیست جدید افراد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان از وارد گود شدن رقبای جدی و امکان انتخاب نسلی جدید خبر می دهد.

به گزارش دلفین، اگر چه در بسیاری از محافل سیاسی از تلاش برخی جریان‌های سیاسی برای حذف رقبا سخنانی شنیده می‌شد، اما با تلاش نامزدهایی که صلاحیت شان احراز نشده بود، این افراد نیز وارد گود شدند و به نظر شاهد انتخاباتی رقابتی تر خواهیم بود.
در این میان شاید بشود این افراد حذف شده را رقبای اصلی نامزدهای لیست اولیه دید چرا که افراد شاخصی در تایید نشده‌ها هستند که سابقه انقلابی و سیاسی آنان برای همگان آشکار است.
اگر چه رهبر انقلاب(مد ظله عالی) بارها بر جوان‌گرایی، استفاده از تمام نیروهای نخبه، اصلاح روند اشتباه امور و دعوت از تمام جریان‌های سیاسی تاکید داشته اند اما حذف نام‌های باسابقه، انقلابی و همچنین جوان از لیست نامزدهای هرمزگان تردیدهایی را در اذهان به وجود آورده بود.
حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر میرزایی و پرویز سالاری از جمله افراد شاخصی بودند که از لیست جامانده بودند و حالا با احراز صلاحیت برخی دیگر از نامزدها با لیستی ۵۱ نفره برای مرکز هرمزگان مواجهیم.
منصور آرامی، احمد مرادی ، سعید ناصحی ، حسن مریدی زاده ، فاطمه هدایتی ، حسین هاشمی تختی ، پرویز سالاری ، محمد آشوری، علی اکبر میرزایی ، محمد صادق انواری، علی علامه زاده ، زهرا تاج محمد علی نژاد، ابوالقاسم جراره، علی حاجبی، عیسی دادی‌زاده، وحید دهقانی، مجتبی ذاکری، محمد ذاکری ، سیروس سعادتی، عبدالرضا شادکام، ابوذر صادقی ، اشکان علی پور، عبدالله علی محمدی، مجتبی کریمی، آرمان ماندگاری، علی اکبر مجاهدی، نبی‌الله مجد، محبوبه محمدزاده ، قدرت میرزاده، محمد احمدی ، امیر میرشکار نژاد و نجمیه نجابت، افرادی هستند که باید برای سه صندلی مجلس رقابت کنند و به زودی مردم در میان این لیست دست به انتخاب خواهند زد.

  • نویسنده : 1007