فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک تن و 207 کیلو انواع موادافیونی با دستگیری 17 قاچاقچی و توزیع کننده در 72 ساعت گذشته در استان خبر داد.

به گزارش دلفین، «سردار غلامرضا جعفری» فرمانده انتظامی استان هرمزگان، گفت:در راستای مبارزه با موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری یگان های انتظامی شهرستان های میناب و رودان با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت بر محورهای مواصلاتی استان،در ۷۲ ساعت گذشته ۲۶ مرحله عملیات پاکسازی را اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح ها ، ۸۷۴ کیلو تریاک ، ۲۷۸ کیلو و ۸۴۵ گرم حشیش ، ۵۵ کیلو و ۷۱۰ گرم هرویین و ۳ کیلو و ۵۶۸ گرم سایر مواد جمعا ۱ تن و ۲۰۷ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۷ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقیف شد.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت : در این رابطه ضمن پاکسازی ۲۶ محله آلوده به توزیع مواد ، ۲۳۰ معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری و ۱۸ نفر از عوامل قاچاق مواد مخدر دستگیر وبا تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان هدف پليس از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را افزايش امنيت، آسايش و آرامش عمومی شهروندان برشمرده و تصريح كرد: نیروی انتظامی با به‌کارگيری تمام توان عملياتی و انتظامس خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش می کنند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمن و امنيتی در پيشگيری از جرايم، هرگونه موارد مشکوک را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

  • نویسنده : 1007