رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، گفت: یک محموله ماسک احتکار شده در منطقه گلبرگ تهران کشف شد.

به گزارش دلفین، «سردار کیوان ظهیری» رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: دیشب اهالی منطقه گلبرگ در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند که فردی در مقابل پارکینگ منزلش در حال خالی کردن بسته‌های ماسک پزشکی است که با توجه به حساسیت موضوع تیمی از مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ همراه با رئیس کلانتری در محل حاضر شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل و بررسی موضوع متوجه شدند که متهم ۲۵۰ جعبه که بر روی آن‌ها کلمه «نفس» نوشته شده بود را داخل پارکینگ خانه‌اش قرار داده است.

سردار ظهیری با بیان اینکه متهم پس از مشاهده حضور مأموران درب خانه را به روی پلیس باز نکرد، گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی و حضور یک کلیدساز در محل، درب ورودی ساختمان باز شد و مأموران تعداد ۵۰۰ هزار ماسک پزشکی احتکار شده در انباری این ساختمان را کشف کردند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه همسر متهم نیز تبعه چین است، گفت: متهم دستگیر شد و در تحقیقات مشخص شد وی این تعداد ماسک را از یک کارخانه تولیدی در منطقه بومهن خریداری و احتکار کرده تا آن‌ها را در زمان مناسبی با قیمت بالا به فروش رساند.

وی افزود: با اعلام این خبر دادستان منطقه و بازپرس تعزیرات در محل حاضر شدند و پس از اقدامات ابتدایی، ماسک‌ها توسط تیمی از دانشگاه علوم پزشکی بین داروخانه‌های همان منطقه توزیع شد/موج

  • نویسنده : 1007