شیعه را با اتهام به تحریف قرآن مورد حمله ظالمانه قرار دادند/احادیثی که برخلاف قرآن است را به دیوار بکوبید

  پرینت
شیعه را با اتهام به تحریف قرآن مورد حمله ظالمانه قرار دادند/احادیثی که برخلاف قرآن است را به دیوار بکوبید
شناسه خبر : 357 | تاریخ انتشار : 29 دسامبر 2018 - 3:56 | 303 بازدید | تعداد دیدگاه : 0 | ارسال توسط :
نماینده‌ی ولی فقیه و امام جمعه ی بندرعباس با بیان اینکه شیعه را با اتهام به تحریف قرآن مورد حمله ظالمانه قرار دادند، گفت: احادیثی که برخلاف قرآن است اعتباری ندارد و آن ها را به دیوار بکوبید.

به گزارش گروه خبری دلفین، آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی»، ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباس با اشاره به هجمه دشمنان علیه شیعیان، اظهار کرد: شیعه را با اتهام به تحریف قرآن مورد حمله ظالمانه قرار دادند در حالی که شیعه معتقد است قرآن همان قرآن تنظیم شده به وسیله خاتم النببین است.

وی با تاکید بر اینکه محور ما قرآن است، افزود: هم در کتب شیعه و هم در کتب اهل سنت گفته شده احادیثی که برخلاف قرآن است اعتباری ندارد و آن ها را به دیوار بکوبید.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ملت وارفته شکست می خورد و ذلیل می شود، بیان کرد: اگر طرفدار حق هستید باید استقامت کنید چون در هیچ تاریخی نشان نداریم که حق بدون صبر بدست آمده باشد. صبر تلخ است اما نتیجه شیرینی دارد.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه هیچ کس دُر را دور نمی اندازد چون آن را می شناسد، تصریح کرد: از آنجایی که جایگاه مومن در جامعه ما شناخته نشده است لذا به راحتی با آبرویشان بازی می کنیم.

وی با اشاره به اعتراف اخیر رئیس جمهور آمریکا عنوان کرد: نتیجه فداکاری و خون شهیدان این شده که ترامپ اعتراف می‌کند که دیگر ژاندارم منطقه نیستیم.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه  ۹دی روز میثاق با ولایت است آن هم ولایت با سابقه چهل سال، یادآور شد: در حوادث فتنه ۸۸ رهبری اشاره فرمودند مردم حرکت کردند بنابراین تا عنصر رهبری را داریم از هیچ کس ترسی نداریم.

نعیم آبادی با اشاره به هفته ثبت احوال تاکید کرد: از آنجایی که ثبت احوال جام جم یک جامعه است لذا مسئولان با ارائه آمارهای دقیق مردم نسبت به نقاط قوت و ضعف آگاه سازند.

وی با اشاره به سمینار برگزار شده در خصوص دخانیات بیان کرد: سیگار نه تنها سلامت خود فرد را به خطر می اندازند بلکه به سلامت اطرافیان آسیب می رساند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به روستاهای پاک در هرمزگان خاطرنشان کرد:  دو روستای استان به برکت وجود دو روحانی در ترک مصرف سیگار پیشگام هستند و هیچ فرد سیگاری در این روستاها وجود ندارد.

  • نویسنده : 102
  • منبع خبر : خبرگزاری موج
برچسب ها
نوشته های مشابه
دیدار مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با مدیرکل دیوان محاسبات استان
پاسخ بنیاد مسکن هرمزگان در مورد خبر تخریب در روستای قادهار
فرا مذهبی‌ام و باید مجلس خبرگان پوست اندازی کند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.