با حکم رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور «سید علی اصغر علامه» به عنوان مدیرعامل ‌منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.

به گزارش دلفین، با حکم رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی کشور «سید علی اصغر علامه» به عنوان مدیرعامل ‌منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان منصوب شد.
به گزارش دلفین، «خداداد غریب پور» رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو علی اصغر علامه را به عنوان مدیرعامل ‌ منطقه ویژه اقتصادی پارسیان منصوب کرد. علامه پیش از این مشاور حوزه مناطق ویژه رئیس هیات عامل ایمیدرو بود.
وی همچنین سمت های مدیریتی متعددی در بخش‌های دولتی وخصوصی از جمله مدیرعامل شرکت حمل و نقل گروه توسعه ملی، عضو هیات مدیره فنی مهندسی فریمکو پارس، عضو هیات مدیره شرکت شیمیایی قشم و مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی را بر عهده داشته است.
غریب‌پور علامه زاده را دارای تجربه مناسبی در امور اقتصادی و سرمایه گذاری توصیف کرده است به نظر امین رئیس هیات عامل سازمان ایمیدرو به حساب می‌آید.
بنا بر اعلام منابع موثق به دلفین، با عضویت علی اصغر علامه در ترکیب هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان، مسعود پاکزاد نیز از عضویت در هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان به عضویت در هیأت مدیره منطقه ویژه خلیج فارس منصوب شده است.
به این ترتیب، بابایی به عنوان رئیس هیات مدیره، اسفندیاری و علامه اعضای هیأت مدیره منطقه ویژه پارسیان خواهند بود و با انتصاب پاکزاد در منطقه ویژه خلیج فارس، شجاعی، نجیبی، کرمی، خلج و پاکزاد نیز ترکیب هیأت مدیره منطقه ویژه اقتصادی و صنایع فلزی خلیج فارس را تشکیل می‌دهند.

خبر اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است.

  • نویسنده : ۱۰۰۷