به رغم بیماری کرونا و مشکلاتی که این بیماری فراگیر برای اجرای پروژه‌های اجرایی ایجاد کرده، پرسنل خدوم شرکت گاز استان هرمزگان اما همچنان، در راستای رفاه شهروندان، تعهد کاری، صادقانه و مجاهدانه و با رعایت پروتکل های بهداشتی مشغول به اجرای پروژه های گازرسانی در شهرستان ها هستند.

به گزارش دلفین فواد حمزوی، مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان در دیدار با مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این مطلب، به موضوع گازرسانی به این جزیره که در اولویت کاری شرکت گاز می باشد، پرداخت و گفت: گازرسانی به جزیره کیش نیز در اولویت کاری شرکت گاز قرار دارد و با توجه به این که نیروگاه های گازی در جزیره به دلیل کمبود گاز، روزانه یک میلیون لیتر گازوئیل مصرف می کنند، این مهم باید هرچه زودتر به انجام رسد.

وی ادامه داد: بی شک با آمدن گاز شهری به این منطقه، شاهد رشد و تحول عظیمی در نیروگاه ها خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار گازرسانی به کیش هستیم و جهت تسریع در انجام این پروژه عظیم گازرسانی، ضرورت و هماهنگی بیشتری را از مسئولین این جزیره خواستاریم.

حمزوی تصریح کرد: گاز شهری بی شک رفاه اجتماعی بالاتری رابرای شهروندان رقم خواهد زد و با توجه به اهمیت این موضوع، گازرسانی به کیش در ۳ فاز زمانبندی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: فاز اول، گازرسانی به نیروگاه ها، فاز دوم، گازرسانی به صنایع و صنوف پرمصرف جزیره و فاز سوم نیز با هماهنگی سازمان منطقه آزاد کیش، آمادگی جهت گازرسانی به منازل و خانوارهای این جزیره زیبا است.

در ادامه این نشست، غلامحسین مظفری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز ضمن تشکر از شرکت گاز استان هرمزگان که حتی در ایام کرونا نیز مجدانه و مجاهدانه، پروژه های گازرسانی را بدون وقفه دنبال کرده و پیگیر عملیاتی شدن پروژه گازرسانی در این جزیره هستند، افزود: گاز نعمتی الهی است و بی شک با ورود آن به جزیره، شاهد رشد روزافزون این منطقه خواهیم بود و مسئولین جزیره نیز می بایست، هماهنگی های لازم با شرکت گاز را در خصوص اجرای این پروژه به نحو احسن داشته باشند.

  • نویسنده : 1007