رئیس انجمن موسیقی هرمزگان در اختتامیه جشنواره موسیقی بانوان گفت: امیدوارم هر چه زودتر از این وضعیت اپیدمی کرونا خارج شویم؛ و برای جشنواره آینده بتوانیم در یک فضای بهتر و مناسب‌تر با جمعیت خیلی بیشتر پذيراي هنردوستان و اهالی موسیقی باشیم.

به گزارش دلفین، «احمد پاداش» رئیس انجمن موسیقی هرمزگان در اختتامیه جشنواره موسیقی بانوان گفت: امیدوارم هر چه زودتر از این وضعیت اپیدمی کرونا خارج شویم؛ و برای جشنواره آینده بتوانیم در یک فضای بهتر و مناسب‌تر با جمعیت خیلی بیشتر پذيراي هنردوستان و اهالی موسیقی باشیم.

وی افزود: خوشبختانه هرمزگان موزیسین‌های خانم و آقای بسیار خوبی دارد و امیدوارم این جشنواره‌ها همیشه پابرجا باشد چراکه باعث پایداری سنت موسیقی کهن هرمزگان و ایران خواهد شد.

پاداش ادامه داد: ما ایرانی‌ها از بدو تولد با نوای لالایی مادر که در گوش ما خوانده می‌شده است بزرگ‌شده‌ایم از کودکی ذهن ما نوای و آهنگ موسیقی عجین شده است.

رئیس انجمن موسیقی هرمزگان بیان داشت: خرسندم که می‌توانم بگویم این جشنواره نه‌تنها اولین جشنواره موسیقی بانوان هرمزگان بلکه اولین جشنواره موسیقی بانوان در کشور است و باعث افتخار است که هرمزگان به‌عنوان یک استان هنرخیز در این موضوع پیش‌قدم شده.

خبر اختصاصی

این مطلب در نشریه دلفین منتشر شده است.

  • نویسنده : 1007