جاسم جادری استاندار پیشین هرمزگان روز چهارشنبه هفته‌ی گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

به گزارش دلفین، روزهای گذشته خبرها حاکی از آن بود که «جاسم جادری» به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری شده است اما با توجه به اخباری که از بهبودی وی به گوش می‌رسید، کسی منتظر نبود که جادری جان خود را از دست بدهد و بنا بر گزارش‌های مخابره شده وی به یکباره دچار ایست قلبی و نارسانی همزمان دو کلیه شده بود.
جادری که اصالتا خوزستانی بود در آستانه‌ی ۶۴ سالگی در حالی که سابقه‌ی سه دوره نمایندگی مجلس و استانداری هرمزگان را در کارنامه داشت، دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
این چهره‌ی سیاسی در زمان حضور در هرمزگان رابطه‌ی خوبی را بسیاری از نیروهای بومی برقرار کرده بود اما برخی صراحت لهجه‌ی وی را تاب نمی‌آوردند و همین موضوع ارتباط وی با نمایندگان مجلس را تا حدودی شکرآب کرده بود.
نشست های همیشگی با فعالان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی به‌ویژه بانوان، ایجاد شوراهای مشورتی شهرستان ها، مدارا و ارتقا فرهنگ نقدپذیری، ارتباط گسترده با رسانه‌ها، استفاده از معاونان بومی و برخورد خوش با تمام مراجعه کنندگان تنها بخشی از میراث جادری در هرمزگان بود.
گفتنی است مرتضی حقیری زاده مشاور جادری نیز آبان ماه امسال در وضعیتی مشابه و به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

گزارش اختصاصی