امام جمعه ی موقت اهل سنت بندرلنگه ضمن انتقاد و ابراز گله مندی از مداحان شبکه ی 3 و 5 صدا و سیما هر گونه توهین به خلفای راشدین را محکوم کرد.

به گزارش دلفین، شیخ «محمدعلی امینی» ضمن انتقاد و ابراز گله مندی از شبکه ی ۳ و ۵ صدا و سیما که به مداحان میدان می دهند تا به خلفای راشدین توهین کنند، اظهار داشت: گرچه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از این بابت معذرت خواهی کرد اما مشخص نیست تا کی باید شاهد این گستاخی ها باشیم.
وی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: هیچکس حق ندارد به خلفا توهین کند اما متاسفانه این افراد گوش شنوا ندارند و نصایح رهبر معظم انقلاب را نادیده می گیرند واین حرکت و رفتارها باعث می شود که وحدتی که بین مسلمانان ازهم گسبخته شود .
وی در ادامه گفت: ما امروز نیازمند وحدت و اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان هستیم و نباید اختلاف افکنی کنیم که این خود آب به آسیاب دشمن ریختن است .
امام جمعه ی موقت اهل سنت بندرلنگه با اشاره به سوم خرداد در ادامه گفت: سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس بود و دلاورمردان و رزمندگان اسلام آنچنان بر دشمن بعثی تاختند و از خود آنچنان فداکاری ها و رشادت ها نشان دادند که دشمن مات و مبهوت ماند .
وی در پایان به روز جهانی قدس نیز اشاره کرد و گفت: جهان اسلام از نهضت مقاومت مردم فلسطین دفاع می کند چون روز قدس روز اسلام است و مردم ایران هیچگاه ملت فلسطین را تنها نخواهند گذاشت و تا نابودی اسرائیل با قاطعیت ایستادگی می کنند چرا که سرنوشت دنیای اسلام در گرو مبارزات مقاومت در فلسطین است و مسلمانان روزه دار در روز جهانی قدس فریاد مرگ بر اسراییل را نویدبخش آزادی قدس شریف می‌دانند.

  • نویسنده : 1007